2018'de Vizyona Girecek Filmler

 
   Vallahi sizi bilmem ama ben 2018 senesinde çıkacak filmler için çok heyecanlıyım. Önümüzdeki 3-4 sene dahil olmak üzere bir çok güzel filmin vizyona gireceği duyuruldu. Bende bunu fırsat bilip bir liste hazırlıyayım dedim. Aslında listede olmayıp da 2018 senesinde vizyona girecek çok fazla film olmasına rağmen ben özellikle gidip izlemek istediğim ve size tavsiye edebileceğim filmleri seçtim ve listeledim. Umarım faydalı bir liste olur sizin içinde. Bakalım listemde neler varmış;


KAYBEDENLER KULÜBÜ YOLDA
   Vizyon Tarihi: 16 Mart 2018
   İlk filminde Kaan ve Mete'nin onlara çok normalmiş gibi gelen düzensiz hayatlarından kesitler izlemiştik. Bakalım bu sefer bu ikiliyi hangi maceralar bekliyor...


ARİF V 216
   Vizyon Tarihi 5 Ocak 2018
   Başrollerini Cem Yılmaz ve Ozan Güven'in paylaştığı filmde bakalım Arif ve 216 bu sefer nasıl maceralara atılacak ve nasıl kurtulacaklar...


LABİRENT: SON İSYAN
   Vizyon Tarihi 26  Ocak 2018
   İlk izlediğimde yapısı itibariyle çok farklı bir konusu olduğunu düşündüğüm filmdir Labirent. Açıkçası ilk filmden bu yana çok fazla şey değişti. Bu değişim filmin rutin bir yapıya doğru ilerlediğini hissettiriyor bana. İlk filmde böyle bir koşmalar etmeler, bize değişik gelen bir konuydu. Sonrasında ihanete uğramış grubun intikam alma çabaları... Bu noktada nasıl desem, sanki bir durağanlık söz konusu mu acaba, bilemedim...

ÖZGÜRLÜĞÜN ELLİ TONU
   Vizyon Tarihi 9 Şubat 2018
   Ay bunlar evleniyor ayol!  Sen o kadar acı çektir kadına... Christian ile Anastasia tam bir Türk ailesi değil mi sizce de? Anastasia'ya ''aman Christian bey, ağzımızın tadı kaçmasın'' diye Türkçe dublaj yaparlarsa şaşırmam gerçekten.


DEADPOOL 2
   Vizyon Tarihi 1 Haziran 2018
   Marvel aleminin hızlı delikanlısının ilk filmini izlemeyen kaldı mı? Bence yoktur. İlk filminde deadpool'a dönüşen karakterimiz intikamını gayet temiz bir şekilde almıştı diye düşünüyorum. Şimdi kimlere bulaşacak acaba hınzır karakterimiz. :)


DELİHA 2 
   Vizyon Tarihi 19 Ocak 2018
   Deliha. Tam tamına bizlerden biri. İlk filminde duygusal değişimleri öne çıkarılmıştı. Aşık olmuştu ama aslında yanlış kişiye gönlünü kaptırdığını sonradan anlayacaktı. Bakalım devam filminde bizi ne gibi şeyler bekliyor...


AİLECEK ŞAŞKINIZ
   Vizyon Tarihi 2 Mart 2018 
   Mevzu bahis Ahmet Kural ve Murat Cemcir olduğu zaman akan sular durur benim için. Öyle komik hikayeleri var ki, herkes kendine pay çıkarabilir. 7'den 70'e herkesi güldürebilecek kapasiteye sahip ikiliden yine güzel bir film bekliyoruz... :)


TOMB RAİDER 
   Vizyon Tarihi 16 Mart 2018
   Çocukluğumuzdan bu yana çok şey değişti, inanmazsınız, bu filmde Lara Croft bile değişti. Lakin değişmeyen tek şey izlediğimizde aynı tadı vermesi, aynı heyecanı yaratması.  Bu filmin 4-5 sene önce çıkan oyunun filmi olduğunu tahmin ediyorum. Oyununu oynadığım kadarıyla çok acı çekiyordu Lara Croft. Görseniz haline acırsınız, o derece. Bakalım filmde nasıl olacak...


JURASSIC WORLD: YIKILMIŞ KRALLIK
   Vizyon Tarihi 8 Haziran 2018
   1993 yılından bu yana çizgisini hiç bozmadan bu zamanlara kadar gelmiş bir filmdir bana göre. Bilim kurgu sektörüne katkısı büyüktür. Jurassic world 'ün devam filmidir. Üstelik bu sefer dinazorlar çok daha güçlü!


THE PURGE: THE ISLAND
   Vizyon Tarihi  20 Temmuz 2018
   Arınma gecesi filminin 4. filmidir. Vallahi alınmaca gücenmece yok, en çok beklediğim filmlerin arasında geliyor, Arınma Gecesi. Bakalım serinin bu filminde neler olacak heyecanla bekliyorum. 

KAYHAN
   Vizyon Tarihi 9 Şubat 2018
   Recep İvedik filmiyle büyük başarılara imza atan Şahan Gökbahar, bu seferde eskiden canlandırdığı bir karakteri filmine konu ediyor. Bana sorarsanız bu filmde kendi vizyonunda ilerleyecek. Kim ne derse desin, bu adam komedi işini iyi yapıyor.


Liste bu şekildeydi. Filmleri belirli bir kronolojik sıraya koymadım.
Sizde yorumlarda bu listede olmayan filmleri yazabilir, destek olabilirsiniz. İyi günler dilerim. :)




3 Yorumlar

Daha yeni Daha eski