Aralık Ayında Okuduklarım

Bu yazı da sizlere Aralık ayında okuduğum kitapları paylaşıyorum. Malum, pandemi sürecince evlerdeydik ve hala evlerde süreci takip ediyoruz. Bende bu süre zarfında bol bol okuyayım istedim ve ince kitaplar insanı okumaya daha çok şevk eder bilirsiniz. Fırsat varken, bol bol okuyasım geldi. Hali hazırda zaten okumayı seven insanlarız, bende bu süreci böyle değerlendirdim. 



 

1. Karpuz Kabuğundan Gemiler Yapmak  -  Ahmet Uluçay 


2. Küller ve Kemikler  -  Ahmet Uluçay


3. Film Yapmak Üzerine  -  James Broughton


4. İskele Bir Beşiktaş'lının Anıları, Söyleşileri  -  Ahmet Özuğurlu


5. Azizim  -  Aziz Nesin


6. Şamanlar ve Semboller  -  Mihaly Hoppal


7. Kafamda Böcekler Var  -  Yunus Günçe


8. Geometri  -  Mustafa Kemal Atatürk


9. Dumlupınar Nutku ve 30 Ağustos Zafer  - Mustafa Kemal Atatürk


4 Yorumlar

  1. ahmet uluçay, peki, not aldıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz depresiftir ama okurken ruh haletinizi korumanızı tavsiye ediyorum...

      Sil
  2. ne güzel okumuşsunuz
    bravo
    iyi yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski