Ağaç Ev Sohbetleri 76


Bu haftanın konu önerisi, sevgili sessizgemi 'den

Herkese merhaba, yaz ayından beri evde olmam hasebiyle kendimi adeta bu blog sayfasına adadım ve neredeyse uyuma zamanları hariç bütün zamanım blog sayfasında geçiyor. Burada edindiğim tecrübelerin en başında gelen şey ise blog sayfalarının birbiriyle olan etkileşimi. O yüzden takip ettiğim bütün blog sayfalarının yazılarına yorum bırakmaya çalışıyorum... Sokakta görsem tanımayacağım birilerini, yazılarıyla tanıyor ve onlarla güzel iletişimler kuruyorum. Bu beni heyecanlandırıyor açıkçası. Blog yazmak bana iyi geldi diyebilirim, hayat standartlarım değişmedi belki ama düşünce yapısı olarak o anksiyete durumlarından uzaklaştığımı söyleyebilirim. O yüzden böyle paylaşımlı uygulamalara daha sık katılmaya karar verdim.

Bu haftanın konusu;

  • Pandemi bir gün bitecek ve bütün olanlardan sonra hayata dikkatli şekilde karışacağız. Belki sosyal mesafe kuralları artık hep geçerli olacak belki maske de uzak doğu ülkelerinde olduğu gibi kalabalık alanlarda yoldaşımız olmaya devam edecek tedbir için.. Peki evlerde hapsolduğumuz bu sürecin ardından nasıl bir tatil hayaliniz var? Nereye gitmek ve ne yapmak istiyorsunuz?

Uzak doğuda, pandemiden önce de maske kullanımı yaygındı, belki göreniniz, takip edeniniz vardır. Bir yakınımla sohbetimde aynen şu konuşmalar geçmişti aramızdan, onu aktarmak isterim;

A kişisi: Ne güzel bak bunlar hep maskeyle dolaşıyorlar, grip falan olmazlar, aslında öyle dolaşmak lazım sokakta....
Ben: Yahu ne maskesi şimdi durduk yere...
DEDİM VE OLANLAR OLDU... :D

Aslında bir çoğumuz evlerimizdeyiz, dediğim gibi yazdan beri evdeyim vs. ama bu bir tatil çeşidi sayılmıyor çünkü mental açıdan kafalar hep yorgun oluyor. Evlerde kalmamızın verdiği stres, bir kesimin bu ev konusunu hiç umursamayıp hastalanmaları ve sayıların onlar yüzünden düşmemesi bizleri biraz daha evlerde tutuyor. Çok ayıp.

Şöyle Karaburun civarında bir köyde 1 haftalığına kalıp, gündüzleri o çiftliklerin yanına balık tutmaya gitmek isterdim. Karaburun çok acayip bir yer, sığ bir alan keşfedilmemiş çok fazla bakir alana sahip. (aman öyle kalsın gözünüzü seveyim) 

Eski Karaburun Çeşme yoluna sapmıştık biz bir keresinde, o çiftlikleri görüyoruz, manzara da gerçekten çok güzel ama gelin görün ki benim anksiyetem huzur vermemişti. Ama artık pamuk gibi oldum Allah bozmasın, :)))) oraya gidip biraz oksijen almak isterdim :)

Balkanları çok seviyorum, Bulgaristan'a ve Makedonya'ya gezi planlamak istiyorum. Hala yerli yerinde duran tarihi dokuyu ellerimle hissetmek istiyorum. Bulgaristan, şuan için bir hayalden ibaret olsa da Makedonya için plan çoktan yapıldı. :) Bir arkadaşım, (ki siz onunla röportajı okudunuz,   Rap Müzik Hakkında Bir Röportaj  

Tabii Makedonya'yı tercih etmemizin başlıca sebeplerinden biri bizim para birimimize göre ucuz olması, arkadaşımın dede tarafından Makedon olması, vize veyahut başka bir şey istememesi vb. :)

Akyaka'yı çok öneriyorlar, oradaki tarihi yapılar, buz gibi suları ve muazzam evlerini görmek isterdim şöyle bir hafta boyunca Akyaka'dan başlayarak duraklar belirleyip Marmaris'e kadar bir yolculuk fena olmazdı :)

Neden bilmiyorum, tatil hep 1 haftalık olmak zorundaymış gibi geliyor bana, öyle çok da büyük tatillerde gözümüz yok belki de, sonrasında da çalışmak lazım, üretmek lazım, belki de bu blog da yazılar yazmak o yüzden iyi gelmiştir, üretebilmek iyi geliyordur. :)

Hala düşünebilen bir beyne sahip olmamız güzel bir şey. Blog yazmayı bu yüzden seviyorum, ben bu yaşıma kadar hiç günlük tutmadım, notlar almadım, akışına bıraktım. ancak insan bu; unutabiliyor. bu sayfa birazda bu yüzden var. Ne demişler, söz uçar, yazı kalır... :)))

30 Yorumlar

  1. Planların birbirinden güzel ve bende bunlardan Karaburun'u listeye aldım:-)) Dışarı kontrolsüz çıkmak gerçekten ayıp ve sonuçlarına ne yazık ki herkes katlanmak zorunda kalıyor. Ama yakın çevrende doğa gezisi yapabileceğin yerler varsa tavsiye ederim. Hem güvenli hem rahatlatıcı:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam eskiden fotoğrafa çıkardım, tabir yerindeyse fotoğraf avına. Artık o doygunluğa ulaşmış olmalıyım, fotoğraf yüzü göresim gelmiyor, biri istediği zaman da özellikle kötü çekiyorum :D Daha konsept fotoğrafların peşindeyim ama doğaya kaçabileceğim bir kaç alanım var oralarda şöyle keyif yapıp manzaraya karşı kadeh kaldırabiliyorum arada :)))

      Sil
  2. hadi işallah o zaman karaburun, makedonya hayırlısııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karaburun'a hep gideriz o bizden zaten ama makedonya gerçekten çok değişik olacak. Ve bu gerçekleşirse an be an buraya paylaşmayı düşünüyorum her günümü :)))

      Sil
  3. Üretmek kime iyi gelmez hocam :) Hepimizin emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bahsettiğin yerlerin bir kısmını gördüm, Makedonya dahil:) Ancak bizimki kış aylarına denk gelmişti. Ohrid yolunda bir tipiye yakalanmıştık. Dediğin gibi ucuzluğu dikkatimizi çekmişti ama her şeyi Türkiye'dekinin yarı fiyatına alabilirim diye düşünme. Türkiye'den pahalı değil diyebiliriz. Her şey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Aman hocam sanki ne alacağız, turist gibi gidecek, 2 tane buzdolabı süsü alıp bir kaç tane fotoğraf çekinip döneceğiz :) Bakalım inşallah o günleri görelim de bir :)))))

    YanıtlaSil
  6. güzel planlar hadi hayırlısı :) makedonya ben de görmek istiyorum bir arkadaşım orada yaşıyor, şu pandemi bitsin de bir an önce hepimiz bol bol gezelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog sayfaları olarak makedonya etkinliğimi yapsak acaba? hahaha :)

      Sil
    2. hahah toplanır gideriz hep beraber :D

      Sil
  7. maskelerden kurtulsak bile damlacıkla geçebilen mikroplar konusunda hücrelerimize kadar bilgilendik, artık gönül rahatlığıyla insanlara yaklaşamayız sanırım .makedonya yı ben de görmek isterim. aslında tüm dünyayı gezmek geçiyor gönülden ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam herkes otobüslerde dip dibe gidiyordu, millet birbirinin yüzüne öksürüyordu... En nefret ettiğim insan tipidir, insanın yüzüne yüzüne nefes veren, öksüren, tıksıran insanlar

      Sil
  8. bloglarda müthiş tecrübe kazanılıyor :). bu ağaç ev sohbetini çok beğendim. hayalleriniz okurken ben mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmukabele hocam, bilmukabele... :) Başkalarının hayatlarına dokunabiliyorsam ne mutlu bana... :)

      Sil
  9. Çok vaktinizi geçirmişsiniz hocam tecrübelerinizi yazın da okuyalım, bizde faydalanalımmm :)))

    YanıtlaSil
  10. Uzakdoguluların hasta olduklarında maske takma kültürlerini takdir ediyorum, bu incelik herkese lazım ama bu içinde bulundugumuz şekilde bir maske zorunluluğu gezegenden ırak olsun en yakın zamanda inşallah:)

    Planlarınızı gerçekleştirebilmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
  11. Kesinlikle söz uçar, yazı kalır hocam :)

    1 haftalık tatil bence de ağzımızdan girer burnumuzdan çıkar :) Ben haldır haldır koşuşturmayı özledim. Eskiden sakinlik arardım şimdi koşuşturmaca :)) Ben de bir tersim galibe :))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanız hocam naparsın, hep olmayanı istiyoruz yanımızda :P

      Sil
  12. Karaburun çok güzel de balık çiftlikleri denizi fena halde kirletiyor. Doğru dürüst denize girecek yer yok oralarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık avlıyorlar hocam oralarda hep, yüzmeye gideni daha duymadım :)))

      Sil
  13. Başa gelen bir şekilde çekiliyor. Mecburen çektik, çekiyoruz. Uzay çağındayız, bu virüs daha fazla uzarsa yazık bize. Bilim aşı buluyor, dediğin gibi yerinde durmayan, virüsü tınmayan aymazlar yüzünden yeni mutasyonlar oluşuyor:(
    Bunda da bir hayır varmış. bak ne güzel blog yazıyorsun. Belki de senaryolar yazmaya başlarsın. Hayallerin en kısa zamanda gerçek olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla inşallah hepimiz için hayırlısı olur hocam ne demeli bilmem :))) Bir an evvel özgür günlere kavuşalımm :)

      Sil
  14. Bende gördüğüm kadarıyla bu alemde sanki insanlar birbirleri için blog yazıyorlar gibi hissettim hocam, hani nasıl sosyal medyada paylaşım yapılır aynı o şekilde :) Benim olayım biraz daha farklı ben daha çok google dizinlerine göre yayınlar yapıyorum, gerçi bilgilerimi aktarıyorum ama hani daha çok herkesin okuyabileceği, daha fazla insana hitap edebilecek şeyler gibisinden...

    YanıtlaSil
  15. Blog arkadaşlıkların ben de çok seviyorum:)
    Karaburun da bir köyde 1 hafta kalmak ne güzel bir tatil planı inşallah gerceklestirirsiniz..

    YanıtlaSil
  16. bir daha nasıl normal olacak, normal artık nedir kafam karışık bende uzun zamandır evden çıkmadım :) bloguma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olacak hocam illa ki olacak ama zamana ihtiyaç var :)

      Sil
  17. Pandemiden önce niye maske takıyorlarmış Uzak doğuda hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. grip gibi hastalıkların yaygın olmasından dolayı vs... Kalabalık memleketler oldukları için...

      Sil
Daha yeni Daha eski