AĞAÇ EV SOHBETLERİ 75



Efenim Ağaç Ev Sohbetleri için; sanıyorum sevgili SADE VE DERİN 'nin başlattığı ve blog yazarları tarafından her hafta düzenli bir şekilde yazılar yazılan bir ortak ağ çalışması diyebilirim. Burada her hafta bir kişi yeni bir konu belirliyor ve bunun üzerine yazmak isteyen blog yazarları dilediğince yazılarını yazıyor, böylece blog yazarları arasındaki networkün daha da gelişmesi sağlanıyor. 

Bir süredir aktif olarak bende blog yazıyorum ve aslında sadece sıkıcı akademik bilgiler vermek yerine böyle bir ağın parçası olmayı istiyordum. Seçilmiş olan konunun cazibesine dayanarak bende yazmak istediğimi belirtince elbette olumlu karşıladılar sağ olsunlar. :) 

Bu haftanın konusu sevgili KAVANOZDAKİ BEYİN belirledi ve seçti. 


Konumuz;

  • Bir gün denemeliyim dediğiniz, merak ettiğiniz ve belki bir gün ben de yaparım diye düşündüğünüz bir şey var mı? Belki bir spor, bir dans, bir çeşit gezi türü, bir yaşam stili, bir yemek, bir araç veya cihaz, belki bir oyun.. Yani aklınıza gelebilecek her şey olur. Sadece düşünün bakalım bir gün ben bunu yapmak isterim, yapmalıyım dediğiniz ve size ilginç gelen o şey nedir?


Elbette çok fazla var, bunu düşünmek bir hayli zor unutulanlarda olacaktır diye düşünüyorum ama başlıyorum yazmaya... :)

  • Bir gün Şanlıurfa'da bulunan Göbeklitepe'ye gitmeyi çok istiyorum. Aslında Malatya'ya kadar gidebildim ama ötesine kısmet olmadı diyelim. :) 
  • Trenle önce Türkiye'yi sonra belki Türkiye'den yola çıkıp Rusya'yı gezip, gezilerim boyunca bir belgesel hazırlamayı çok isterdim.
  • Doğu Ekspresi turu yapmayı çok isterdim.
  • Anadil seviyesinde farsça öğrenip İran'a gitmek isterdim. 
  • Balkan ülkelerinin tamamını gezmek isterdim. Bu pandemi bitiminde Makedonya için bir planım var mesela ama bakalım... :)
  • Farklı bir ülkenin vatandaşı olan bir sevgilim olsun isterdim. :))
  • İyi bir düzeyde ilk yardım bilmek isterdim.
  • Kanun yada Santur'um olsun isterdim.
  • Farklı bir ülkede akademik kariyer yapmak isterdim.
  • Hatıra ormanım olsun isterdim, fidanlarını tek tek dikmek, belki onlarla beraber büyümek.
  • Bana ait bir film platosu olsun isterdim, ihtiyacı olan herkese ekipman ve dekor imkanı sağlamak. 
  • Çektiğim bir filmin Cannes gibi büyük film festivallerinden ödül almasını isterdim. Çünkü bizim sektörde ödülünüz kadar isminiz oluyor maalesef...



Ben burayı aklıma geldikçe güncellerim, dediğim gibi şimdilik aklıma sadece bunlar geldi. :)))

19 Yorumlar

  1. Youtube çok güzel bir nimet, insanlar gezdikleri yerleri paylaşıyor, sizde elinizde çay ile onlarla beraber geziyorsunuz bende seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Her bir dileğini gerçekleştirebilmeni umuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Benim bu konuda tek hayalim karavanla dünya turu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karavan çok güzel fikir ama işte uzun vadede sabır, emek, biraz birikim vs.. gerektiriyor. :)

      Sil
  4. gezmek, akademik kariyer, film platosu bunları sevdim. sen de yakınlarda sohbet konusu belirlersiiin :) listeye ekledim yazını :)

    YanıtlaSil
  5. umarım dilekleriniz gerçekleşir :) blogunuzu yeni keşfettim takibe alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hocam, iadei ziyaret yaparım en kısa zamanda :)

      Sil
  6. Hepsi birbirinden güzel istekler. Umarım hepsi bir bir gerçekleşir. Başarılar:)

    YanıtlaSil
  7. Doğu Ekspresi o kadar meşhurdu ki bilet bulmak imkansızlaşmıştı bir dönem. Belki artık mümkündür... Akademik kariyer konusunda ayrıca başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle bir dönem vardı ama şuan çalışıyor mu ondan bile emin değilim yasaklar malum :))

      Sil
  8. kelime oyunu 8 geçen çarşamba başladı ama süresiz yani bazı arkadaşlarımız çok geç yazabiliyor, sınavlarından dolayı, yani 8 i bugun yazan da var, bugün kelime oyunu 9 başladı, henüz andromeda gündüz yazmış ben de şimdi yazdım, başlarlar yazmaya yani herkesler :)

    YanıtlaSil
  9. kelime oyunu 8 bak duruyor blogumda, geçen çarşamba :)

    YanıtlaSil
  10. film platosu fikri çok değişik ve güzeel :) pandemiden sonra göbeklitepeye gidersin yaa kolay o bir turla gidersin sürekli düzenlenen turlar oluyor :) diğer isteklerin de olabilecek şeyler özellikle gezi ve yabancı bir yerde eğitim düşüncelerini sevdim hepsi gerçekleşir dilerim :)

    YanıtlaSil
  11. Farklı bir ülkeden sevgili çok şey katar herhalde insana

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski